Liknande böcker
Power Bases and Informational Influence Strategies
Bok av Markus Altwegg
Business Model Generation
Bok av Alexander Osterwalder
The Lean Startup
Bok av Eric Ries
Konkurrensstrategi : tekniker för att analysera branscher och konkurrenter
Bok av Michael E. Porter
Nischenstrategien Und Ihre Bedeutung F r Den Unternehmenserfolg
Bok av Micha Trachsel
Den femte disciplinen : den lärande organisationens konst
Bok av Peter M Senge
Ethik und Entrepreneurship : Eine theoretische sowie empirische Analyse...
Bok av Kim Oliver Tokarski
Moment of Clarity
Bok av Christian Madsbjerg och Mikkel Rasmussen
Die strategische Bedeutung des Human Capital und seine Bewertung : ein Bezugsrahmen zur Evaluation ambitionierter mittlerer Unternehmen
Bok av Johannes Grill
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!