Liknande böcker
Die Balanced Scorecard ALS Instrument Der Strategischen Steuerung Und Qu...
Bok av Anja Wollesen
Marketing strategy for the creative and cultural industries
Bok av Bonita M. Kolb
Die Finanzierung Der Kultur Durch Sponsoring Mit Fallbeispielen Aus Ostw...
Bok av Elisabeth Schlossstein
Small Data
Bok av Martin Lindstrom
Bästsäljaren : om avstamp, inspiration, försäljning, motivation, lust, n...
Bok av Erik Ullsten
Services Marketing : Text and Cases
Bok av Steve Baron
Die Zukuenftigen -Neuen- Alten in Der Bundesrepublik Deutschland - Strat...
Bok av Michael Hinz
Standortmarketing
Bok av Ingo Balderjahn
Kunstfoerderung Durch Deutsche Unternehmen Aus Kunsthistorischer Sicht
Bok av Iris Losel-Sauermann
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!