Liknande böcker
Produktmanagement : Grundlagen - Methoden - Beispiele
Bok av Andreas Herrmann och Frank Huber
Handbuch Marktforschung: Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
Bok av Andreas Herrmann Christian Homburg Martin Klarmann
Der Wert Von Produktvielfalt : Wirkung Grosser Sortimente Auf Das Verhal...
Bok av Michael Riemenschneider
Marketing Review St. Gallen - Jahrgang 2012: Marketingfachzeitschrift Fü...
Bok av Christian Belz och Thomas Bieger m.fl.
Kausalmodellierung Mit Partial Least Squares : Eine Anwendungsorientiert...
Bok av Frank Huber och Andreas Herrmann m.fl.
Marketing : Eine managementorientierte Einführung
Bok av Franz-Rudolf Esch, Andreas Herrmann, Henrik Sattler
Fotografie mit der Sony Alpha 6000
Bok av Andreas Herrmann
Transmembrane Dynamics of Lipids
Bok av Philippe. Devaux
Entscheidungszufriedenheit
Bok av Mark Heitmann
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!