Liknande böcker
Advertorial, Blogbeitrag, Content-Strategie &; Co. : Neue Texte Der Unte...
Bok av Annika Schach
Viral Marketing
Bok av Russell Goldsmith
Multisensuelle Unternehmenskommunikation : Erfolgreicher Markenaufbau du...
Bok av Andrea Haug
City Branding: Theory and Cases
Bok av Keith Dinnie
Relationship Marketing : Gaining Competitive Advantage Through Customer...
Bok av Thorsten Hennig-Thurau
Corporate Code : Wege Zu Einer Klaren Und Unverwechselbaren Unternehmens...
Bok av Martin Dunkl
Praxisorientiertes Eventmanagement : Events erfolgreich planen, umsetzen...
Bok av Uwe Eisermann
Building strong brands
Bok av David A. Aaker
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
Bok av Ansgar Zerfa
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!