Liknande böcker
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisati...
Bok av Jan Helling
Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisati...
Bok av Jan Helling
Reengineering the corporation : ett radikalt nyskapande av processer för...
Bok av Michael Hammer
Ständiga förbättringar : en bok om resultatorienterat förbättringsarbete...
Bok av Lars Sörqvist
Kvalitet från behov till användning
Bok av Bo Bergman
Business Process Improvement: The Breakthrough Strategy for Total Qualit...
Bok av H. James Harrington
De sju ledningsverktygen - För effektivare planering av förbättringsarbetet
Bok av Bengt Klefsjö Hugo Eliasson Leif Kennerfalk Andreas Lundbäck Magnus Sandström
Mätning av tjänstekvalitet i praktiken
Bok av Bo Edvardsson Tobias Andersson Mattias Sandén Björn Waller
Kvalitet som konkurrensmedel : en kvalitetsresa bland svenska företag
Bok av Widengren och Gunilla (red)
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!