Liknande böcker
Akzeptanz von technologischen Innovationen : Nutzungsentscheidungen von...
Bok av Jörg Königstorfer
Economics and Management of Networks : Franchising, Strategic Alliances,...
Bok av Gérard. Cliquet
Customer-Equity-Management in Einem Dynamischen Wettbewerbumfeld
Bok av Alexander Breusch
Advances in Advertising Research (Vol. 2) : Breaking New Ground in Theor...
Bok av Ralf Terlutter
The Great East Japan Earthquake and Its Impact on German Firms : An Empi...
Bok av Ralf Bebenroth
Path Dependence and Creation
Bok av Raghu Garud
Growth Through Innovation : Managing the Technology-Driven Enterprise
Bok av Roman. Boutellier
Coherence in the midst of complexity : Advances in social complexity theory
Bok av Hugo. Letiche
Die Zukunft Des Electronic Business
Bok av HORST ALBACH
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!