Liknande böcker
Neue Konzepte F r Einpr gsame Events
Bok av Thorsten Knoll
Events ALS Instrumente Des Regionalmarketing : Entwicklung Eines Bezugsr...
Bok av Julia Kohler
Kundenorientierung und Kundenservice in der Touristik : Reisende an alle...
Bok av Oliver Ratajczak
Events Und Tourismus
Bok av Cornelia Zanger
Handbook of tourist behavior : theory & practice
Bok av Metin Kozak
Psychologisches Tourismusmarketing : Thesen Zu Ausgewahlten Aspekten
Bok av Hans-Peter Herrmann
Identit tsorientierte Markenf hrung Im Tourismus
Bok av Isabelle Thilo
Place branding : glocal, virtual and physical identities, constructed, i...
Bok av Robert Govers
Regionalmarketing als raumliches Steuerungs
Bok av Michael Alexander Seidel
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!