Liknande böcker
Identitatsorientierte Markenfuhrung im Tourismus : Entwicklung eines int...
Bok av Isabelle Thilo
Events Und Tourismus
Bok av Cornelia Zanger
City Branding: Theory and Cases
Bok av Keith Dinnie
Neue Konzepte F r Einpr gsame Events
Bok av Thorsten Knoll
Events ALS Instrumente Des Regionalmarketing : Entwicklung Eines Bezugsr...
Bok av Julia Kohler
Dienstleistungsmanagement : Grundlagen - Konzepte - Instrumente
Bok av Sabine Haller
The Customer Comes Second : Put your people first and watch 'em kick butt
Bok av Hal F. Rosenbluth och Diane McFerrin Peters
Cross-Cultural Personal Selling
Bok av Anna. Antczak
Identitatsorientierte Markenfuhrung im Tourismus
Bok av Isabelle Thilo
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!