Liknande böcker
Events Und Tourismus
Bok av Cornelia Zanger
Identit tsorientierte Markenf hrung Im Tourismus
Bok av Isabelle Thilo
City Branding: Theory and Cases
Bok av Keith Dinnie
Regionalmarketing ALS R umliches Steuerungs- Und Entwicklungsinstrument
Bok av Michael Alexander Seidel
Dienstleistungsmanagement : Grundlagen - Konzepte - Instrumente
Bok av Sabine Haller
The Customer Comes Second : Put your people first and watch 'em kick butt
Bok av Hal F. Rosenbluth och Diane McFerrin Peters
Events ALS Instrumente Des Regionalmarketing : Entwicklung Eines Bezugsr...
Bok av Julia Kohler
Be our guest
Bok av Ted Kinni
Neue Konzepte für einprägsame Events
Bok av Thorsten Knoll
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!