Klickokratin, mediekrisens första offer är sanningen

Bok av Ulrika Kärnborg
Reporterjobbet är inte något framtidsyrke, det vet alla vid det här laget. Men de kraftigt förändrade förutsättningarna för journalisterna är mer än en branschfråga. Vad betyder utvecklingen mot färre tidningar, bantade redaktioner och suget efter »klickmonster« för demokratin och samhällsutvecklingen? Klickokratin är boken som sammanfattar journalistikens kris och sätter den i ett historiskt perspektiv. Ulrika Kärnborg, själv med mångårig erfarenhet från några av Sveriges största dagstidningar, har träffat såväl mediechefer som forskare och verksamma journalister. Hur ser de på frågan om vad som kommer efter krisen? Klickokratin är en underhållande och lättillgänglig introduktion till en avgörande samhällsfråga.
2 utgåvor
Välj utgåva
Visa pris inkl. frakt Inkl. frakt
Bokbörsen (begagnade böcker)
79 kr + 59 frakt
Finns i lager
Plusbok
168 kr + 40 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Klickokratin : mediekrisens första offer är sanningen
168 kr
Finns i lager
Adlibris
169 kr fri frakt
Finns i lager
Bokextra
170 kr + 49 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Klickokratin : mediekrisens första offer är sanningen
170 kr
Finns i lager
Book Outlet
172 kr fri frakt
Finns i lager
Bokus
176 kr fri frakt
Finns i lager
Ginza
176 kr + 39 frakt
Finns i lager
CampusBokhandeln
187 kr + 29 frakt
Finns i lager
Ej verifierad butik
Klickokratin
187 kr
Finns i lager