Liknande böcker
Vulnerability of Corporate Reputation : Leadership for sustainable long
Bok av Peter Verhezen
Relationship Marketing : Gaining Competitive Advantage Through Customer...
Bok av Thorsten Hennig-Thurau
Customer Engagement Marketing
Bok av Robert W Palmatier
Erfolgsfaktor Corporate Identity : Auf Die Aussenwirkung Der Kanzlei Kom...
Bok av Martina Schafer
Crm in Der Public Cloud
Bok av Michael Möhring
Public Relations in Unternehmen
Bok av Dietrich Szameitat
Customer Knowledge Management in Der Konzeptphase Der Neuproduktentwicklung
Bok av Florian Bockermann
Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing : Concepts...
Bok av Hans Ruediger Kaufmann
Emotionale Ansteckung in technologiebasierten Serviceinteraktionen : Die Wirkung von Smileys auf die Emotionen der Kunden
Bok av Katja Lohmann
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!