Liknande böcker
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Custome...
Bok av Joseph Michelli och Joseph A. Michelli
Reiseveranstalter- Und Reisevertriebs-Management : Funktionen - Struktur...
Bok av Dörnberg
Identit tsorientierte Markenf hrung Im Tourismus
Bok av Isabelle Thilo
Zur Entgeltregulierung der Wirtschaftsprufer und vereidigten Buchprufer
Bok av Erik Lehmann
Setting the Table : The Transforming Power of Hospitality in Business
Bok av Danny Meyer
City Branding: Theory and Cases
Bok av Keith Dinnie
Travel and tourism
Bok av Richard Sharpley
SAGE Handbook of Tourism Management
Bok av Chris Cooper
Keine Strategie ohne Verantwortung : Perspektiven fur eine nachhaltige Standort- und Regionalentwicklung
Bok av Harald Pechlaner
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!