Liknande böcker
Grundlagen Der Markensoziologie : Die Sozialen Prinzipien Von Markenbild...
Bok av Alexander Deichsel och Oliver Errichiello m.fl.
Praxis-check Digitale Markenführung Im Mittelstand
Bok av Oliver Errichiello och Arnd Zschiesche
Produktpiraterie : Eine integrative Analyse der Einflussgroen, Moderator...
Bok av Thomas Niemand
Grune Markenfuhrung
Bok av Oliver Errichiello Arnd Zschiesche
Unternehmer Statt Unterlasser
Bok av Christina Westermayer
Markenkraft Im Mittelstand
Bok av Oliver Errichiello och Arnd Zschiesche
Demand: Creating What People Love Before They Know They Want It
Bok av Adrian Slywotzky With Karl Web
"membership economy : find your superusers, master the forever transacti...
Bok av Robbie Kellman Baxter
Markensoziologie kompakt – Basics für die Praxis
Bok av Arnd Zschiesche
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!