Liknande böcker
Från nöjda kunder till glödande fans
Bok av Kenneth H. Blanchard
Differentiate or die : survival in our era of killer competition
Bok av Jack Trout
Kundenservice durch Benutzerinformation : Die Technische Dokumentation a...
Bok av Tobias Schlomer
Interaktive Markenf hrung
Bok av Lars Binckebanck
The strategy and tactics of pricing : a guide to profitable decision making
Bok av Thomas T. Nagle
Marketing : Eine Einfuhrung in Die Marktorientierte Unternehmensfuhrung
Bok av Rainer Olbrich
Machiavelli, Marketing and Management
Bok av Phil Harris
Value merchants : demonstrating and documenting superior value in busine...
Bok av Nirmalya Kumar
Die Kausalanalyse als Instrument der Marktforschung : Ihre anwendung im strategischen marketing
Bok av Martin Seibt
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!