Liknande böcker
För-påverkan : ett helt nytt sätt att övertyga och påverka
Bok av Robert Cialdini
Massans vishet : hur kommer det sig att flera stycken är smartare än någ...
Bok av James Surowiecki
Waste Makers
Bok av Vance Packard
Die Entwicklung Eines Marktes Im Prozess Der Umgestaltung Von Der Planwi...
Bok av Jorg W Hower
Om upplevelseindustrin : avslöjanden om en utveckling som redan är här
Bok av Tobias Nielsén
Nutzenorientiertes Pricing von Messeleistungen
Bok av Anna Holzner
Qualitaetsmanagement in Dienstleistungsunternehmungen - Dargestellt Am B...
Bok av Marco A Gardini
Reset : business and society in the new social landscape : business and...
Bok av James R. Rubin
Der Einsatz von Social Media in der Eventkommunikation
Bok av Katharina Kern
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!