Liknande böcker
Marketing Theory: Evolution and Evaluation
Bok av Jagdish N. Sheth
Does Marketing Need Reform?: Fresh Perspectives on the Future
Bok av Rajendra S Sisodia
Marknadsledarnas disciplin : kundval, värdespecificering, marknadsledarskap
Bok av Michael Treacy
Taking Your Customer Care(TM) to the Next Level
Bok av Steve Brubaker Nadji Tehrani
The Customer Support Audit
Bok av Colin G. Armistead
The Customer Centricity Playbook : Implement a Winning Strategy Driven b...
Bok av Peter Fader
The Dynamics of Service : Reflections on the Changing Nature of Customer...
Bok av Barbara A. Gutek
How to Succeed in the Relationship Economy: Make Data Work for You, Empa...
Bok av Matt Lindsay Xavier Van Leeuwe Matthijs Van De Peppel
Customer Relationship Management
Bok av Jagdish N. Sheth
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!