Liknande böcker
Varumärket inifrån och ut : en handbok i internt varumärkesarbete
Bok av Tommy Falonius
Marknadsföringsboken (lättläst)
Bok av Rune Nilsson
How Brands Grow: Part 2 : Emerging Markets, Services, Durables, New and...
Bok av Jenni Romaniuk
The New Science of Retailing : How Analytics Are Transforming the Supply...
Bok av Marshall L. Fisher
How to Style Your Brand
Bok av Fiona Humberstone
Desinformation : kritik av den exponerande marknadsföringen
Bok av Fredrik Linde
Sluta sälja - bli köpbar : om konsten att hjälpa kunder att köpa
Bok av Britt-Marie Ahrnell
Från transaktion till relation : fakturan en kommunikationskanal
Bok av Magnus Widgren
International Marketing
Bok av Philip R. Cateora John Graham Mary C. Gilly
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!