Liknande böcker
MyMarketingLab with Pearson eText - Instant Access - for Marketing: An I...
Bok av Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik
Good Works!
Bok av Philip. Kotler
Arts Marketing Insights : The Dynamics of Building and Retaining Perform...
Bok av Bernstein Joanne Scheff Bernstein
Precision Marketing
Bok av Jeff. Zabin
Shopper Marketing
Bok av Markus. Stahlberg
Kaos! - Leda företag i turbulenta tider
Bok av John A. Caslione och Philip Kotler
Marketing : an introduction
Bok av Gary Armstrong
Museum strategy and marketing : designing missions, building audiences,...
Bok av Neil G. Kotler
Marketing Strategy from the Masters (Collection)
Bok av Philip Kotler, Nancy Lee, Paul W. Farris, Monique Reece, Joan Kiddon, Larry Light, Neil Bendle, David Reibstein, Phillip Pfeifer
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!