Liknande böcker
Marketing Metrics : The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
Bok av Paul Farris Neil Bendle Phillip Pfeifer David Reibstein
Cutting Edge Marketing Analytics
Bok av Paul Farris, Ronald T. Wilcox, Rajkumar Venkatesan
Key Marketing Metrics
Bok av Paul Farris och Neil Bendle m.fl.
Real-Time 3D Rendering with DirectX and HLSL : A Practical Guide to Grap...
Bok av Paul Varcholik
XPages Extension Library : A Step-by-Step Guide to the Next Generation o...
Bok av Paul Withers, Paul Hannan, Jeremy Hodge, Declan Sciolla-Lynch, Tim Tripcony
Statistics for Business and Economics plus MyMathLab with Pearson eText,...
Bok av Paul Newbold
Integrating CMMI and Agile Development : Case Studies and Proven Techniq...
Bok av Paul E. Mcmahon
Supply Chain and Logistics Management Made Easy
Bok av Paul A. Myerson
Definitive Guide to Marketing Analytics and Metrics (Collection)
Bok av Paul Farris, Ronald T. Wilcox, Neil Bendle, David Reibstein, Rajkumar Venkatesan, Cesar Brea, Phillip Pfeifer
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!