Liknande böcker
Pearson Etext for Consumer Behavior: Buying, Having, Being -- Access Car...
Bok av Michael R. Solomon
Crossing the chasm : marketing and selling high-tech products to mainstr...
Bok av Geoffrey A. Moore
Marknadsföring
Bok
Principles Of Marketing Plus Mymarketinglab With Pearson Etext -- Access...
Bok av Philip T. Kotler Gary Armstrong
Advertising & IMC: Principles and Practice Plus Mylab Marketing with Pea...
Bok av Sandra Moriarty Nancy Mitchell Charles Wood
Book Yourself Solid : The Fastest, Easiest, and Most Reliable System for...
Bok av Port Michael Port
No B.S. Marketing to the Affluent : No Holds Barred, Take No Prisoners,...
Bok av Dan S. Kennedy
How Clients Buy
Bok av Tom McMakin
Pearson Etext for Marketing Research -- Access Card - inbunden, Engelska, 2019
Bok av Alvin C. Burns Ann Veeck
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!