Liknande böcker
The New Science of Retailing : How Analytics Are Transforming the Supply...
Bok av Marshall L. Fisher
The Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and M...
Bok av William Ammerman
SÄLJ! - Konsten att sälja vad som helst till vem som helst
Bok av Fredrik Author Eklund
Strategies for Autonomous, Connected and Smart Mobility in the Automotiv...
Bok av Andreas Kauerhof
Graphic Design and Marketing : The Role of Graphic Design in Enhancing E...
Bok av Tracy Jepkoech
1 to 1 The essence of Retail Branding and Design
Bok av Michel van Tongeren
Recreational and Environmental Markets for Forest Enterprises : A New Ap...
Bok av Udo Mantau
Analysis of Cultural Differences and Their Effects on Marketing Products...
Bok av Matthias Boeing
Analysis of Retail Display Methods for Mayonnaise and Salad Dressing: A Study in the Marketing of Fats and Oils (Classic Reprint)
Bok av Nick Havas
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!