Liknande böcker
Handbook of Research on Promotional Strategies and Consumer Influence in...
Bok av Upendra Singh Panwar
Revolution in Marketing: Market Driving Changes : Proceedings of the 200...
Bok av Harlan E. Spotts
Kellogg on Branding in a Hyper-Connected World
Bok
E-Service Quality & E-Loyalty
Bok av Hebat Allah Mamdouh Mostafa
Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy : Proce...
Bok av Harlan E. Spotts
10.4 Interactions : How to Develop a Sales Touch System, Guide the Custo...
Bok av Michael Smith
Bottom of the Pyramid Marketing : Making, Shaping and Developing BOP Mar...
Bok av Ramendra Singh
Absatzforderung im Einzelhandel : Leistungssteigerung in Klein- und Mitt...
Bok av Carl Ruberg
Perspectives on Impact : Leading Voices On Making Systemic Change in the Twenty-First Century
Bok av Nina Montgomery
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!