Liknande böcker
The Consumerist Manifesto : Advertising in Postmodern Times
Bok av Martin P. Davidson
Chutzpah &; Chutzpah
Bok av Richard Myers
Music in Advertising : Commercial Sounds in Media Communication & Other...
Bok av Christian Jantzen
Reklam : strategiskt och kreativt
Bok av Bo Bergström
Public Relations and the Press
Bok av Karla K. Gower
Instagram-Journalismus : Ein Leitfaden Fur Redaktionen Und Freie Journal...
Bok av Selina Bettendorf
PR på svenska : teori, strategi och kritisk analys
Bok av Larsson, Larsåke (red.)
Verschwimmende Grenzen Zwischen Journalismus, Public Relations, Werbung...
Bok av Nicole; Rußmann Gonser
Media Handbook : A complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying
Bok av Helen Katz
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!