Liknande böcker
Brutal Truth About Asian Branding : And how to break the vicious cycle
Bok av Baladi Joseph Baladi
E-Conomics : Strategies for the Digital Marketplace
Bok av Axel Zerdick Klaus Schrape Alexander Artope Klaus Goldhammer Ulrich T. Lange Eckart Vierkant Esteban Lopez-Escobar Roger Silverstone
Solomon: Consumer Behaviour_p7
Bok av Michael R. Solomon Margaret K. Hogg Soren Askegaard Gary Bamossy
Concept Code : How to Create Meaningful Concepts
Bok av Gaby Crucq-Toffolo
Recommended : How to sell through networking and referrals
Bok av Andy Lopata
Managing Business Interfaces : Marketing and Engineering Issues in the S...
Bok av Amiya K. Chakravarty
Managing Business Interfaces
Bok
Oligopoly, Auctions and Market Quality
Bok av Krishnendu Ghosh Dastidar
Brutal Truth About Asian Branding : And how to break the vicious cycle
Bok av Baladi Joseph Baladi
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!