Liknande böcker
The Ultimate Online Customer Service Guide: How to Connect with your Custom
Bok av Marsha Collier
Dealing with Difficult Customers : How to Turn Demanding, Dissatisfied,...
Bok av Noah Fleming and Shawn Veltman
The Expansion Sale: Four Must-Win Conversations to Keep and Grow Your Cu...
Bok av Tim Riesterer
Seduce Your Customers: An Entrepreneur's Guide to Marketing for Long-Las...
Bok av Kerry Szymanski
Synchroservice!: The Innovative Way To Build A Dynasty Of Customers
Bok av Richard J. Schonberger Edward M. Jr. Knod Edward M. Jr. Knod
Customer-Driven Disruption : Five Strategies to Stay Ahead of the Curve
Bok av Suman Sarkar
How To Mind-Read Your Customers : Using Insights from Psychology to Incr...
Bok av David P Snyder
Happy Customers Faster Cash Taiwan edition: The All-You-Need-To-Know Gui...
Bok av Alexander Lo
The Trust Factor: 7 Strategies To Convert Your Online Visitors Into Lifetime Customers
Bok av Scott Brandley
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!