Liknande böcker
Campaigning Online : The Internet in U.S. Elections
Bok av Bruce Bimber
Mediernas valmakt
Bok av Olof Petersson Monika Djerf-Pierre Sören Holmberg Jesper Strömbäck Lennart Weibull
Branded Conservatives : How the Brand Brought the Right from the Fringes...
Bok av Kenneth M. Cosgrove
When Stereotypes Collide : Race/Ethnicity, Gender, and Videostyle in Con...
Bok av Ann Gordon Jerry L. Miller
Cycles of Spin : Strategic communication in the u.s. congress
Bok av Patrick. Sellers
Videostyle in Presidential Campaigns
Bok av Anne Johnston
The Reasoning Voter : Communication and persuasion in presidential campa...
Bok av Samuel L. Popkin
With Malice Toward All? The Media and Public Confidence in Democratic In...
Bok av Patricia. Moy
The Spectacle of U.S. Senate Campaigns
Bok av Kim Fridkin Kahn
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!