Liknande böcker
Wiederkaufentscheidungsprozess Bei Verbrauchsguetern : Ein Verhaltenswis...
Bok av Heidi Strassburger
Kulturabhaengiges Qualitaetserleben Direkter Kunde-Mitarbeiter-Kommunika...
Bok av Paul Mang
The smartest screen : what your business can learn from the way consumer...
Bok av Shlomo Benartzi
Psychology of the Consumer and Its Development
Bok av Robert C Webb
Cracking the creativity code - zoom in/zoom out/zoom in framework for creat
Bok av Arie Ruttenberg
The persuasion code : how neuromarketing can help you persuade anyone, a...
Bok av Christophe Morin
Handbuch Funktionale Musik : Psychologie - Technik - Anwendungsgebiete
Bok av Gunther Rotter
Product experience
Bok av Hendrik N J Schifferstein
Consumer Behavior and Economic Decisions
Bok av Erich (EDT) Kirchler Erik (EDT) Hoelzl Erich (EDT) Kirchler
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!