Liknande böcker
The Science of Service : The Proven Formula to Drive Customer Loyalty an...
Bok av Mark Colgate
Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Cu...
Bok av Kimberly Peters
Customer Service Rules!: 52 Ways to Create A Customer-Centric Business
Bok av Don Gallegos Steve Hickner
Using information to develop a culture of customer centricity - customer ce
Bok av David Loshin
The Invisible Sale: How to Build a Digitally Powered Marketing and Sales...
Bok av Tom Martin
The Dynamics of Service : Reflections on the Changing Nature of Customer...
Bok av Barbara A. Gutek
Happy Customers Faster Cash Eastern Europe edition: A guide to effective...
Bok av Marcel Wiedenbrugge Cliff Wynn Andriy Sichka
Customer Care : A Training Manual for Library Staff
Bok av Pat Gannon-Leary
WOW Moments: Fifty Thank-Yous And Ten Curses: A Customer Service Story
Bok av Jeff Shapiro
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!