Liknande böcker
Wissensentdeckung in Datenbanken Mit Adaptiven Regelsystemen : Entwicklu...
Bok av Thomas Wittmann
Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Ja...
Bok
Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Ja...
Bok av Harlan E. Spotts
Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage : The Role of a Coun...
Bok av Philip Sipos
Produktmarketing : Entscheidungsgrundlagen fur produktmanager
Bok av Udo Koppelmann
Social Media for Scientific Institutions : How to attract young academic...
Bok av Daniel. Hurrle
Celebrating America's Pastimes: Baseball, Hot Dogs, Apple Pie and Market...
Bok
Creating and Delivering Value in Marketing : Proceedings of the 2003 Aca...
Bok av Harlan E Spotts
Cognitive Search Marketing & Paid Search: Theory, Experiment, Practice and Tactics: A PPC Paradigm Powered by Persuasion and Cognition
Bok av Thincr LLC
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!