Liknande böcker
Strategic Customer Service : Managing the customer experience to increas...
Bok av John Goodman
The Customer Centricity Playbook : Implement a Winning Strategy Driven b...
Bok av Peter Fader
Erfolgreich verkaufen im Direktvertrieb : Der sichere Weg zu Ihrem perso...
Bok av Carsten Kettler
Hospitality marketing and consumer behavior - creating memorable experience
Bok av Vinnie Jauhari
Från nöjda kunder till glödande fans
Bok av Kenneth H. Blanchard
The Marketing Problem: How it is Being Tackled in the USA
Bok av Edward T. Elbourne
Cracking the creativity code - zoom in/zoom out/zoom in framework for creat
Bok av Arie Ruttenberg
Marknadsplanen : praktisk handledning för marknadsplanerare
Bok av Bengt Eliasson
Customer Relationship Management
Bok av Simon Knox Adrian Payne Lynette Ryals Stan Maklan Joe Peppard
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!