Liknande böcker
Människorna, medierna, marknaden. SOU 2016:30. Medieutredningens forskni...
Människorna, medierna & marknaden. SOU 2016
Bok av Kristoffer Holt
Civic Engagement and Social Media
Bok av Julie Uldam
Att förstå mediekritik : Begreppsliga, empiriska och teoretiska studier...
Bok av Göran Svensson
Blurring the lines : market-driven and democracy-driven freedom of expre...
Bok av Fredrik Stiernstedt
Datajournalistik – ideal och verklighet : ideal och verklighet
Bok av Sanna Volny
Mediated Post-Soviet Nostalgia
Bok av Ekaterina Kalinina
Handbok i journalistikforskning
Bok av Jesper Strömbäck
Celebritetsskapande från Strindberg till Asllani
Bok av Torbjörn Forslid
Citizen Media and Practice
Bok av Emiliano Treré
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!