Liknande böcker
Social media and public relations : fake friends and powerful publics
Bok av Judy Motion
Handbook of Social Media Management : Value Chain and Business Models in...
Bok av Mike Friedrichsen
International Public Relations : Negotiating Culture, Identity, and Power
Bok av Patricia A. Curtin
The Unseen Power : Public Relations: A History
Bok av Scott M Cutlip
Strategic communication, social media and democracy : the challenge of d...
Bok av W Timothy Coombs
Strategic Communication: New Agendas in Communication : new agendas in c...
Bok av Anthony och Kahlor Dudo
Mediendiskurse : verb"al"-Workshop Graz 1996
Bok av Bernhard Kettemann
Instagram ALS Marketing-Kanal : Die Positionierung Ausgewahlter Social-M...
Bok av Manuel Famann
Public Relations and Participatory Culture
Bok av Amber L. Hutchins, Natalie T. J. Tindall
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!