Liknande böcker
New Developments and Approaches in Consumer Behaviour Research
Bok av Claudia Mennicken
Produktmarketing : Entscheidungsgrundlagen fur produktmanager
Bok av Udo Koppelmann
Social Media for Scientific Institutions : How to attract young academic...
Bok av Daniel. Hurrle
New Dimensions in Marketing/Quality-of-Life Research
Bok av M. Joseph Sirgy A. Coskun (EDT) Samli M. Joseph Sirgy
Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage : The Role of a Coun...
Bok av Philip Sipos
Proceedings of the 2000 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Harlan E. Spotts
International Marketing and Purchasing : A Survey among Marketing and Pu...
Bok av Cunninghamd
Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Ja...
Bok av Harlan E. Spotts
Applying Qualitative Methods to Marketing Management Research
Bok av Renate Buber
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!