Liknande böcker
Customer Service : The Kingpin of Business Success in Africa
Bok av Emmanuel Danstan Chinunda
Mass Affluence : Seven New Rules of Marketing to Today's Consumer
Bok av Paul Nunes
Feedback Rules!: 52 ways to listen to your stakeholders
Bok av Brian Numainville Doug Madenberg
Synchroservice!: The Innovative Way To Build A Dynasty Of Customers
Bok av Richard J. Schonberger Edward M. Jr. Knod Edward M. Jr. Knod
Becoming a Trusted Business Advisor : How to Add Value, Improve Client L...
Bok av William Reeb
The Science of Service : The Proven Formula to Drive Customer Loyalty an...
Bok av Mark Colgate
The Invisible Sale: How to Build a Digitally Powered Marketing and Sales...
Bok av Tom Martin
The Ultimate Online Customer Service Guide: How to Connect with your Custom
Bok av Marsha Collier
Pathways To Peace
Bok av John Dunworth
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!