Liknande böcker
A Piece of the Pie: The Story of Customer Service at Publix
Bok av Joseph W Carvin
Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Cu...
Bok av Kimberly Peters
No B.S.Trust-Based Marketing
Bok av Dan S. Kennedy
Customer Service Rules!: 52 Ways to Create A Customer-Centric Business
Bok av Don Gallegos Steve Hickner
Synchroservice!: The Innovative Way To Build A Dynasty Of Customers
Bok av Richard J. Schonberger Edward M. Jr. Knod Edward M. Jr. Knod
Golf And The Art Of Customer Service
Bok av Robert Reiss
The Dynamics of Service : Reflections on the Changing Nature of Customer...
Bok av Barbara A. Gutek
42 Rules for Superior Field Service : The Keys to Profitable Field Servi...
Bok av Rosemary Coates
Remember Me...I Am The Customer!: A Customer Service Tool
Bok av Ruby L Radford
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!