Liknande böcker
Marketing Scales Handbook: Multi-Item Measures for Consumer Insight Rese...
Bok av Gordon C. Bruner
Approaching the Fruit Industries in China: China Fruit Industry Overview
Bok av Ning Zhang
What's the Question?: A Step-by-Step Guide For More Effective And Effici...
Bok av Durk Bosma Erik de Kort
Discover How To Perform The Perfect Market Research: In Any Market For Y...
Bok av Chris Burton
Immagina il Tuo Sogno: Vivi il Tuo Sogno @ Appartamento Tasso
Bok av Elio Mondello Anza
Marketing im Coaching - Coaching-Studie 2013
Bok av Christiane Grabow
Segmentacion de Mercados Con Redes Neuronales, Cluster Y Mineria de Datos
Bok av Jesus Prieto
Groundwork: The Foundation for an Unshakable Brand
Bok av Mr Benjamin E Warsinske
Research Report on China's Furniture Industry
Bok av Albert Pan
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!