Liknande böcker
The Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to...
Bok av Sriram Dasu
Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win...
Bok av Richard Chase
Raise the Bar (CD-Audio) - New
Bok av Jon Taffer Karen Kelly
The Customer Support Audit
Bok av Colin G. Armistead
Synchroservice!: The Innovative Way To Build A Dynasty Of Customers
Bok av Richard J. Schonberger Edward M. Jr. Knod Edward M. Jr. Knod
Rediscovering the Essentiality of Marketing : Proceedings of the 2015 Ac...
Bok
Care : You Have the Power!
Bok av Ivan Temes
Best Practices (Us Edition) Tpb : Building Your Business With Customer-F...
Bok av Robert Hiebeler
Taking Your Customer Care(TM) to the Next Level
Bok av Steve Brubaker Nadji Tehrani
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!