Liknande böcker
Knockout Customer Service: The Entreprenuer's Guide to Customer Service
Bok av Erick T Edwards
Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Cu...
Bok av Kimberly Peters
The Art and Science of Delivering Superior Customer Service
Bok av Harold Glaser
Retail Customer Service Training: Six attitudes that bring out our best
Bok av Cary Jon Cavitt
Real Estate Customer Service Superstars: Six attitudes that bring out ou...
Bok av Cary Jon Cavitt
Insanely Great Customer Service: Going beyond ordinary service to unleas...
Bok av Daniella Fairbairn
Construction Professionals ARE Coloring Outside the Lines
Bok av Doug J Pruitt
Law Firm Customer Service Superstars: Six attitudes that bring out our best
Bok av Cary Jon Cavitt
Service, Please! Extra Pickles, Hold the Attitude: Plating Up Customer Service for All Professionals
Bok av Teressa R Shivers-Mazzei
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!