Liknande böcker
Common Sense Customer Service: Improve Your Job Skills & Provide A Great...
Bok av Victoria Wells
Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Cu...
Bok av Kimberly Peters
Long Term Care Customer Service Instructor's Guide: Evidenced-Based Trai...
Bok av Rob Anderson
Long Term Care Customer Service Participant Resource Guide: Evidenced-Ba...
Bok av Rob Anderson
The Customer Service Manager's Handbook
Bok av Jodie L. Hoffman David J. Dunthorne
Learning the Art of Customer Service: Gaining Lasting Loyalty-Aiming Sus...
Bok av F. H. Zuberi
Happy Customers Faster Cash Eastern Europe edition: A guide to effective...
Bok av Marcel Wiedenbrugge Cliff Wynn Andriy Sichka
Defusing Hostile Customers Workbook (Third Edition2010): A Self-Instruct...
Bok av Robert Bacal
Customer Service Representatives: Last-Minute Bottom Line Job Interview Preparation Questions & Answers for any Customer service professional Job
Bok av Blgs Publishers
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!