Liknande böcker
Happy Customers Faster Cash Taiwan edition: The All-You-Need-To-Know Gui...
Bok av Alexander Lo
The Art and Science of Delivering Superior Customer Service
Bok av Harold Glaser
Being the Leader People Want to Follow: Real leaders win the hearts of t...
Bok av Cary Jon Cavitt
The Authorities - Purdeep Sangha: Powerful Wisdom from Leaders in the Field
Bok av Purdeep Sangha Raymond Aaron Marci Shimoff
Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Cu...
Bok av Kimberly Peters
Guard Against Burnout: 7 Proven Keys to Help You Thrive in the Dental Field
Bok av Leslie D Bower
Plus! The Standard+Case Approach: See service response in a new light
Bok av Rob England
Hooked On Customers: The Five Habits of Legendary Customer-Centric Compa...
Bok av Robert G Thompson
Repeat Business Inc: The Business of Staying in Business
Bok av Paul Rutter
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!