Liknande böcker
Moving Your Brand Up the Food Chain: Marketing Strategies to Grow Local...
Bok av Patrick Nycz
Crossing the chasm : marketing and selling high-tech products to mainstr...
Bok av Geoffrey A. Moore
Sell or Be Sold : How to Get Your Way in Business and in Life
Bok av Grant Cardone
The New Science of Retailing : How Analytics Are Transforming the Supply...
Bok av Marshall L. Fisher
Marknadsledarnas disciplin : kundval, värdespecificering, marknadsledarskap
Bok av Michael Treacy
Demonstrating to Win!: The Indispensable Guide for Demonstrating Complex...
Bok av Robert Riefstahl
Brands and BullS**t: Excel at the Former and Avoid the Latter. A Brandin...
Bok av Bernhard Schroeder
Marketing Strategy : Based on First Principles and Data Analytics
Bok av Robert W. Palmatier
Barking Up a Dead Horse: Avoiding the Wasted Time and Effort in Business-To-Business Sales - New
Bok av Tom Batchelder
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!