Liknande böcker
How to Have Your Cake and Eat It Too : An Introduction to Service Design
Bok av J. Margus Klaar
The Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to...
Bok av Sriram Dasu
Change Ahead : How Research and Design are Transforming Business Strategy
Bok av Carola Verschoor
The Dynamics of Service : Reflections on the Changing Nature of Customer...
Bok av Barbara A. Gutek
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Custome...
Bok av Joseph Michelli och Joseph A. Michelli
Good Services : How to Design Services That Work
Bok av Louise Downe
Social and Economic Consequences of Deregulation
Bok av Paul Stephen Dempsey
How Elite Advisors GROW!: PROVEN, TRUST-BASED, FINANCIAL ADVISOR MARKETI...
Bok av Mitchell Levin
How to Succeed in the Relationship Economy: Make Data Work for You, Empathise with Customers, Grow Valuable Relationships
Bok av Matt Lindsay Xavier Van Leeuwe Matthijs Van De Peppel
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!