Liknande böcker
The New Science of Retailing : How Analytics Are Transforming the Supply...
Bok av Marshall L. Fisher
The Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to...
Bok av Sriram Dasu
Authority Marketing: How to Leverage 7 Pillars of Thought Leadership to...
Bok av Adam Witty Rusty Shelton
Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage : The Role of a Coun...
Bok av Philip Sipos
Right Sensory Mix : Targeting Consumer Product Development Scientifically
Bok av Diana Derval
Social Media for Scientific Institutions : How to attract young academic...
Bok av Daniel. Hurrle
Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win...
Bok av Richard Chase
Greater good - John A Quelch
Bok av John A. Quelch
Light Their Fire : Using Internal Marketing to Ignite Employee Performance and Wow Your Customers
Bok av Susan Drake Michelle Gulman Sara Roberts
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!