Liknande böcker
No B.S.Trust-Based Marketing
Bok av Dan S. Kennedy
Customer Relationship Management Strategies in the Digital Era
Bok av Suphan Nasir
Train the Trainer for Sales and Customer Service
Bok av Jack Manning
Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention
Bok av Wafaa Al-Rabayah
Customer Service : The Kingpin of Business Success in Africa
Bok av Emmanuel Danstan Chinunda
42 Rules for Superior Field Service : The Keys to Profitable Field Servi...
Bok av Rosemary Coates
The Customer Rules: The 14 Indispensible, Irrefutable, and Indisputable...
Bok av C. Britt Beemer
The Compassionate Geek : Mastering Customer Service for I.T. Professionals
Bok av Don R Crawley
Customer Acquisition & Retention in the Digital Age: You Get What You Work For, Not What You Wish For
Bok av Howard Tullman
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!