Liknande böcker
All Services, All the Time
Bok av Doug. McDavid
Upplevelser är vägen till framtiden i rese- och turistindustrin
Bok av Gösta Fernström
Om upplevelseindustrin : avslöjanden om en utveckling som redan är här
Bok av Tobias Nielsén
Service och bemötande
Bok av Camilla Olsson
Serviceorientierung ALS Erfolgsfaktor Und Komplexit�tstreiber Beim Ang...
Bok av Andreas Wassmus
Butiken : upplevelse, organisation och plats
Bok av Lena Eskilsson Cecilia Fredriksson Kristina Bäckström Carina Sjöholm Filippa Säwe Ida de Wit Sandström Birgitta Olsson Ola Thufvesson Ulf Johansson
Det helhetlige reiselivsproduktet; bind 1
Bok av Georg Kamfjord
Research Methods in Service Innovation
Bok av Flemming Sørensen
Accelerating TechnOnomic Medium ('ATOM')
Bok av Kartik Gada
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!