Liknande böcker
Why smart people make big money mistakes--and how to correct them : less...
Bok av Gary Belsky
Vi är vad vi köper
Bok av Katarina Graffman
Trade Secrets: Get the Most for Your Money - All the Time- on Goods and...
Bok av Winifred Conkling
Tester och köpråd : ett årligt index till tidskriftsartiklar och annat g...
Bok av Hans Jonsson Barbro Jonsson
Rätt åt dig : så blir du en lyckad konsument
Bok av Åsa Avdic
Methods in Consumer Research, Volume 2: Alternative Approaches and Speci...
Bok av Paula Varela
Storytel Brief - Tänk som ett freak
Bok av Steven Levitt och Stephen J. Dubner
The making of the consumer : knowledge, power and identity in the modern...
Bok av Frank (EDT) Trentmann
The Elgar Companion to Consumer Research and Economic Psychology
Bok av Peter E Earl
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!