Liknande böcker
Kampanjplanering : uppnå optimala kampanjeffekter i business-to-business...
Bok av Eric Österman
Under the Radar : Talking to Today's Cynical Consumer
Bok av Jonathan Bond
Praktisk marknadsföringsetik : näringslivets marknadsetiska egenåtgärder
Bok av Carl Anders Svensson
Aktivera ditt varumärke
Bok av Bo Dahlbom
Ladda ditt varumärke : strategier och praktiska råd
Competitive branding
Bok av Torsten H. Nilson
Morgondagens reklammarknad : utmaningar för sändare, mottagare och medier
Bok av Jörgen Jedbratt
Advertising Campaign Strategy - Donald Parente
Bok av Donald Parente
The Media Handbook : A complete guide to advertising media selection, pl...
Bok av Helen Katz
Advertising Campaign Planning
Bok av Jim Avery
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!