Liknande böcker
Raise the Bar (CD-Audio) - New
Bok av Jon Taffer Karen Kelly
Taking Your Customer Care(TM) to the Next Level
Bok av Steve Brubaker Nadji Tehrani
The Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to...
Bok av Sriram Dasu
The Power of Why Format: Hardcover - New
Bok av C. Richard Weylman
Customer-Centered Reengineering : Remapping for Total Customer Value
Bok av Edwin T. Crego Peter D. Schiffrin Peter D. Schiffrin
The Company that Breathes
Bok av Peter Hartz
Synchroservice!: The Innovative Way To Build A Dynasty Of Customers
Bok av Richard J. Schonberger Edward M. Jr. Knod Edward M. Jr. Knod
Upside Down: The Amazing Story of How One Innovative Company Turned Its...
Bok av Turney Stevens Steve Williford
The Customer Support Audit
Bok av Colin G. Armistead
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!