Liknande böcker
The Future of Shopping : Where Everyone is in Retail
Bok av Jorg Snoeck
It's Not About Us, it's All About Them
Bok av Martin Butler
Feedback Rules!: 52 ways to listen to your stakeholders
Bok av Brian Numainville Doug Madenberg
Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Cu...
Bok av Kimberly Peters
The Rebel's Guide To Email Marketing: Grow Your List, Break The Rules, A...
Bok av D. J Author Waldow
Services Marketing Management
Bok av Hans Kasper
Happy Customers Faster Cash India edition: A guide to effective communic...
Bok av Marcel Wiedenbrugge Cliff Wynn Minesh Gandhi
Synchroservice!: The Innovative Way To Build A Dynasty Of Customers
Bok av Richard J. Schonberger Edward M. Jr. Knod Edward M. Jr. Knod
Customer Service Rules!: 52 Ways to Create A Customer-Centric Business
Bok av Don Gallegos Steve Hickner
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!