Liknande böcker
Customer Service Rules!: 52 Ways to Create A Customer-Centric Business
Bok av Don Gallegos Steve Hickner
The Rebel's Guide To Email Marketing: Grow Your List, Break The Rules, A...
Bok av D. J Author Waldow
PCI DSS A Practical Guide to Implementation
Bok av Steve Wright
Happy Customers Faster Cash India edition: A guide to effective communic...
Bok av Marcel Wiedenbrugge Cliff Wynn Minesh Gandhi
Happy Customers Faster Cash Eastern Europe edition: A guide to effective...
Bok av Marcel Wiedenbrugge Cliff Wynn Andriy Sichka
Complaints Handling and Avoidance
Bok av Michael Frith
The Invisible Sale: How to Build a Digitally Powered Marketing and Sales...
Bok av Tom Martin
Synchroservice!: The Innovative Way To Build A Dynasty Of Customers
Bok av Richard J. Schonberger Edward M. Jr. Knod Edward M. Jr. Knod
Feedback Rules!: 52 ways to listen to your stakeholders
Bok av Brian Numainville Doug Madenberg
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!